Shieieieieiet

Tisdag, vilket innebär att man har en timmes lektion idag 13.00 - 14.00. Känns ju lite onödigt att åka till skolan men eftersom det ändå är så pass sent så kan man ju lika gärna gå på den, eller vad säger ni? Ska käka frukost snart och duscha och ha mig. Lika bra att gå upp lite halv tidigt ändå, så man inte sover bort hela dagen och sen inte kan sova ikväll. Så lite smart är jag i alla fall, även fast jag är grymt trött.

Idag efter skolan vette fan vad som händer, jag och mitt skolkande husdjur ska i alla fall kirra biljetter till matchen och sen så kanske vi fixar öl idag, eller imorgon. Bra att ha liksom det är snart helg igen och jag har bestämt mig för att ha grymt kul. Så nu får vi hoppas på att det händer någonting ruuuuuuligt! Aja, men nej. Frukost var det!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0