Slutet på den här veckan.

Tiden går faktist väldigt fort konstigt nog. Men det är skönt eller vad säger ni? Snart är vi liksom inne i oktober, helt sjukt vart har 2008 tagit vägen om jag får fråga? Hmm, ja sjukt.

Hur som helst, det blev en promenad igår med mamma, riktigt skönt. Hade väl inget speciellt mål precis, men vi gick runt nere vid vattnet i villastad, vid båtbryggorna, i villaområden och sen hem, var ute i nästan 2 timmar och knatade runt. Efter det satt vi och kollade på film hela kvällen och bara tog det lugnt. Imorse vaknade jag runt 10, käkade frukost och sen gick vi ut på en promenad igen, idag ner till bryggorna vid riddersvik, runt där nere och vidare till allmänna, sen till båtklubben, upp, runt och sen till gulan och hem. Tog väl 2 timmar det med ungefär, kan ju säga att det känns i fötterna att man varit ute och gått! Tråkigt nog fick jag inte med mig kameran, nu när det är fint väder på dagarna kan man faktist kirra riktigt fina bilder. Men men, någon annan gång kanske!

  

Har bestämt mig nu också för att fixa en ny design, perfekt tidsfördriv. Men eftersom jag inte riktigt fått fram alla ideér än så ska ni inte förvänta er att den dyker upp speciellt snabbt! Så vi får se vad som händer och sker! Nu ska jag hjälpa mamma med lite grejer sen börja fixa lite mat tror jag. Börjar bli hungrig! SMACK*

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0