Tänk att vara en björn?

Man blir verkligen riktigt seg av det här vädret. Värdelöst som faan är det! Seg som man varit och fortfarande är så har det inte blivit någon speciellt bra uppdatering dock, men ett inlägg om dagen MINST kan jag lova er i alla fall. Hur som helst, egentligen ska jag inte sitta och blogga just nu. Måste göra klart ett arbete om Renässansen och börja lite på ett arbete i Samhälle/Mediakunskap som jag inte är så pigg på att göra, framför allt inte om Renässansen. Det här med litteraturhistoria är inte riktigt min grej kan jag ju säga! Usch! Ingenting är på topp just nu, det är väl den anledningen till att det här inlägget blev lite negativt. Är trött hela tiden, irreterad och hjärnan går i högvarv. Skolan suger och jag vill bara gå och lägga mig i ide. Tänk att vara en björn?



Smackadang! Men annars så mår jag väl väldigt bra förutom det. Trodde jag inte, men är lättad och glad efter allt! Jag har gjort mitt nu, finns ingenting mer att göra. Härligt härligt. Hmm .. vad mer är det som har hänt? Inte mycket. Igår träffade man Räkan, Matte, Matte, Erika och Sara. Satt vid gamla statoil ett tag, sen drog jag, Räkan, Matte och Erika till Viksjö. Eller det var nog jag som drog med dem så jag slapp irra runt själv därborta. Ingenting jag hade velat göra, men följde med gjorde dem så träffade vi Mathilda :) Matte och Erika drog typ direkt stannade ett tag med Räkan så satt vi och pratade lite om allt och ingenting.

Men nu ska jag fortsätta med skolarbetena.
Ut ska jag inte ikväll, är för trött och för kallt är det ute också!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp hur står det till?

haft en bra dag?

2008-09-08 @ 21:50:25
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0