Tisdag

Fortfarande lite halv irreterad från igår, eller blev det nu på morgonen av olika skäl. Blir så trött på allt ibland, men men skitsamma. Det är tisdag vilket innebär att skolan börjar 13.00 och slutar 14.00. Textkommunikation, måste börja på den där jävla intervjun med Micke. Sen vet jag inte vad jag ska göra efter det. Räkan slutar 5 så det är ju ganska värdelöst. Hmm, ja någonting kommer jag väl på. Kanske åker till mormor eller någonting. Tänker i alla fall ta moppen till skolan så man kommer dit och därifrån snabbt. På onsdag så är det också lugnt, börjar 09.00 och ska bara skriva en svenska uppsats. Vi har tre timmar på oss men jag kommer nog bli klar ganska snabbt tror jag!

Gårdagen slutade i alla fall vid greken med några stycken, Matte, Sara, Conny, Emelie, Räkan & Erika för att vara alldeles exakt faktist. Satt där och gjorde ingenting, det vanliga alltså. Slutade med att det bara var jag, Räkan & Erika kvar, så skjutsade hem dom vid 10 och sen åkte jag hem och kollade på Green Street igen, hihi.. Jag säger då det, ouuufff! 


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0