tråkigt värre ...

Det är fan sant att man blir seg av sånt här väder. Kommer inte ens ihåg när det var sol senast typ, usch jag vill ha sommar igen. Men det är evigheter kvar och mycket fram tills dess så det blir till att vänta, vänta och vänta. Det är svinkallt här hemma, måste säga till mamma att vi måste sätta på värmen. Om det är så här kallt när jag kommer hem sen ska jag nog tända en brasa i kaminen tror jag. Burr säger jag bara. Grymt tråkigt har jag också så det gör ju inte saken bättre. Hoppar nog in i duschen strax, ska börja röra mig om en timme lite drygt. Tar nog moppen, så får vi se om jag träffar Räkan och fixar biljettena direkt efter skolan eller om man kanske åker upp till mormor och morfar ett tag. Det var länge sen så. Får se hur det blir, kanske uppdaterar på lektionen sen om det inte är något roligt vi ska göra!

Hejdå så länge!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0