Tröttheten tar över

Blev ingen skola för min del idag, var så jävla trött imorse så mamma fick sjukanmäla mig. Känner mig inte riktigt kry heller faktist, har sovit hela dagen, mår illa och har huvudvärk. Sen är jag så jävla trött på allt och alla också. Just nu är det en motgång så humöret kan inte vara på topp. Mamma är helt enkelt vrickad och hon har alltid någonting att tjata på eller säga att jag är dålig på, hon suckar och stönar direkt när hon kommer hem från jobbet och sen sitter och är grinig hela jävla tiden. Funderar på att kolla lite med mormor om man kan bo där nästa vecka, men då blir det väl ett jävla liv för det också. Åååh, pallar inte. Får se hur gullig hon är idag, kanske lika gärna kan sova hos mormor ikväll, får se hur det blir. Ut ska jag inte i alla fall.

Ett nerdeppat inlägg varsegod, nu för första gången på länge kan jag faktist säga att jag inte mår så jävla bra längre. Ciao

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0