Var ligger landet där man böjer bananerna?

Ja det kan man ju fråga sig.
Efter maten pallrade jag mig in i duschen och gjorde mig i ordning efter det. Tycker jag är rätt duktig, 20 min för att duscha, klä på sig och slänga på lite tjaffs i ansiktet. Inte illa! Men men, tog moppen till greken och mötte Räkan, Matte, Erika och Emelie, fast de två sistnämnda drog typ direkt så det blev jag Matte och Räkan, sen kom Jessica, Conny, & Matte och tillslut Bobby och hans flickvän. Satt där och pimplade cola typ, och pratade. Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här igen. Ska gå och tvätta av mig sminket strax och gå upp och lägga mig. Skolan imorgon igen, får se hur det går! Får hoppas på det bästa :)

Kommentarer
Postat av: grr

Du tog rubriken från en låt ;( Men också från mig, jag hade den som huvudämne i min blogg juuuuu =( thjuv

2008-09-02 @ 23:31:08
Postat av: Malin

HAHAHA! Låter som att jag har gjort någonting, hm låt oss säga FÖRFÄLIGT!

SHIT JORDEN GÅR UNDER, JAG TOG RUBRIKEN FRÅN EN LÅT? Tror du jag är helt jävla dum i huvudet eller, sluta smutsa ner min blogg när du ändå är anonym!



*GAH

2008-09-03 @ 09:09:15
URL: http://erefestlr.blogg.se/
Postat av: Räkan

hahaha, ja men vadå :p ?

den ville inte vara där.. den smet iväg haha

2008-09-03 @ 11:09:02
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0