Värdelösare än värdelösast

Hoppas några/någon av oss har haft en bra helg i alla fall! För min del sög den riktigt hårt, ja fredagen vet ni ju redan om då hela gänget drog på fest och vi blev 3 kvar vid den där jävla parken. Igår var det ju släkt-träff för kusin har fyllt år och efter det hem, kom hem vid åtta någon gång tror jag, sen mötte jag upp Sara och Matte vid tippenbron, satt där ett tag sen kom matte nr 2 med någon tjejkompis sen några killar till, men det sög och det var storm ute så jag, Sara och Matte drog vid tio kanske (?) och precis som på fredag kvällen somnade jag direkt när jag kom hem, vaknade vid tio och käkade frukost och nu sitter jag här. Helgen har gjort mig på väldigt negativt humör + att nu när jag egentligen borde vara utvilad så orkar jag inte med någonting. Ja, det här suger. Det är nästan så man längtar till skolan för att det ska hända någonting. Buä!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0