Ett år om några timmar

Ja för att vara exakt så är inte bloggen ett år än, första inlägget skrevs efter 01.00 så, men imorgon tar jag bort bloggen. Sen får vi se om jag kanske startar upp en ny igen någon annan gång. Man ska aldrig säga aldrig!

Vad har jag gjort då de senaste dagarna? Igår var jag hos mormor med alla och åt mat, och idag har alla varit här och ätit mat. Trevligt, trevligt. Skönt att få träffa familjen lite ibland också.


Nu sitter jag och mamma och kollar på bones, bilderna från nyår har fortfarande inte kommit upp så det är lite surt, men men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva. Så¨det blir ett tråkigt sista inlägg i den här bloggen!

Hoppas ni uppskattat bloggen under det här året nu i alla fall! Haha, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman!!! Om du nu ska ta bort bloggen, så sätt bara lösen på den eller lägg ner bara, det är sååå många minnen du raderar om du tar bort hela bloggen.. Det är alltid mysigt att gå tillbaka o läsa gamla inlägg, så för guds skull ta inte bort den.... (tråkigt att du ska sluta skriva :( )<3

2009-01-04 @ 22:54:25
URL: http://jssi.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0