Fredag

Mindre än en vecka kvar till skolan börjar, usch! Börjar den 8e så ska nog sätta igång att läsa den där engelska boken som ska vara klar till skolan börjar eftersom jag inte hann med den innan lovet började. Men det gör jag någon annan dag! Nu sitter jag och mamma och kollar på TV, sen ska vi käka och efter det blir det nog så att jag åker iväg till Jessica. Vi ska kolla på film och ha lite myskväll. Härligt.

Annars händer det inte så mycket mer, imorgon ska jag till mormor och äta middag med några stycken, sen får vi väl se vad som händer efter det! Sitter fortfarande och väntar på bilder från nyår, har några stycken men jag lägger in allt när jag fått de sista! Ryktas om att de dyker upp på Facebook efter 18.00 ikväll så vi får väl se :) Vet inte om jag lägger upp några bilder idag, men imorgon kanske. Får se om jag kanske tar med mig kameran till mormor imorgon då kan jag lägga in de bilderna i samma veva!

Men men, som sagt vi får se vad som händer och sker!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0